قندعسلقندعسل، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

دفترچه خاطرات كودكي من

دلـــــــــــــــــــــــــــم

1393/4/26 14:59
نویسنده : سحر
208 بازدید
اشتراک گذاری

دلم برای خط کشی کناردفتر مشق با خودکار مشکی و قرمز ♥

برای پاک‌کن های جوهری و تراش های فلزی♥


برای گونیا و نقاله و پرگارو جامدادی♥

دلم برای تخته پاک‌کن و گچ های رنگی کنار تخته♥

برای اولین زنگ مدرسه♥


برای واکسن اول دبستان♥


برای سر صف ایستادن ها♥


برای قرآن های اول صبح و خواندن سرود ایران اول هفته♥


دلم برای مبصر شدن ، برای از خوب ، از بد♥


دلم برای ضربدر و ستاره♥


دلم برای ترس از سوال معلم♥


کارت صد آفرین♥


بیست داخل دفتر با خودکار قرمز♥


و جاکتابی زیر میزها ، جانگذاشتن کتاب و دفتر♥


دلم برای لیوان‌های آبی که فلوت داشت♥


دلم برای زنگ تفریح♥


دلم برای دعا کردن برای نیامدن معلم♥


برای اردو رفتن♥


برای تمرین های حل نکرده و اضطراب آن♥


دلم برای روزنامه دیواری درست کردن♥


برای تزئین کلاس♥


برای دوستی هایی که قد عرض حیاط مدرسه بود♥

برای خنده های معلم و عصبانیتش♥


برای کارنامه…. نمره انضباط


برای مُهرقبول خرداد♥


دلم برای خودم♥


دلم برای دغدغه و آرزو هایم♥تنگ شده ...چه حیف بر نمیگرده چیزایی که ما الان در حسرتشیم...ولی اون موقع بی تفاوت !

پسندها (7)

نظرات (7)

آبجی
1 مرداد 93 16:40
سلام.لطفابه ماهم سربزنین ونظر فراموش نشه.
سحر
پاسخ
آبجی نرگس
1 مرداد 93 19:56
لینکی!لینکم کن
سحر
پاسخ
لينكي عزيزم
آبجی نرگس
2 مرداد 93 14:54
شما اولین نفری هستید که مرالینک کردی
سحر
پاسخ
ممنون عزيزم
ابجی سجا
2 مرداد 93 16:22
درسته تنهایی رو دوست ندارم ولی . . . دوست دارم تو قلب تو تنها باشم...
سحر
پاسخ
tank
آبجی
2 مرداد 93 18:45
خیلی خوب بود.
سحر
پاسخ
ملیکا
3 مرداد 93 15:55
بسیار عالی بود مرسی سحر جان
سحر
پاسخ
خواهش ميكنم عزيزم
باران قاصدک
22 مرداد 93 15:49
♥Iloveyou♥ Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥
سحر
پاسخ