قندعسلقندعسل، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

دفترچه خاطرات كودكي من

سلامی بعد از خیلی وقت...

1395/7/29 18:50
نویسنده : سحر
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم بعد از چند وقت دلم هوای وبلاگتو کرد که بیام وبرات بنویسم اخه از خیلی وقته برات ننوشتم الانم خیلی باعجله مینویسم....

امسال برای من سال خیلی مهمیه اخه کنکور دارم و اصن وقت ندارم بیام نت ولی الان اومدمو خیلی زود دارم برات تایب میکنم عزیزم خیلی دوست دارم ومیدونم توهم منو دوست ذاری تو این مدت خیلی اتفاقا افتاد ک هیچکدومش یادم نمیاد برات بگم اخه عجله دارم یه وقت مناسبتر مینویسم برات امسال رفتی کلاس سومو بزرگ شدی خانوم شدی وامسال به ست تکلیف میرسی...جدول ضرب رو یادمیگیری البت تو که از قبل یاد داشتی نماز میخونی خلاصه...خانوم شدی منم که امسال ذرگیر ذرس خوندن هستم برام دعا کن تا کنکورو خوب بدم چیزی حدود دویست روز تا کنکوره من هست میدونم که برام دعا میکنی همیشه تا کنکورم و خوب بدم خددددایییاااااااا کمکم کن  تا کنکورمو خوب بودم خدایییااااااااااااااااااااا من و زینبو همه یدوستامونو توی این سال تحصیلی سختتتتتت یاری کن...زینب جونم باید برم الان که مینویسم تو داری مشقاتو مینویسی وبا مادرجان خرف میزنی ومامان بابا رفتن خونه عمه....خوب وزهراهم خونه نیست اما من باید برم که هیچی نخوندم......................... وتا بعد دوستان برایم دعا کنیدتا کنکورمو خوب بدم ..........التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)